Головна » 2013 » Жовтень » 10 » Проведення тижня права в Преображенській ЗОШ І-ІІ ст.
9:46 PM
Проведення тижня права в Преображенській ЗОШ І-ІІ ст.
Вівторок 01.10.2013 Інформ-дайджест
5 клас: «Добро і милосердя єднають серця» 7 клас: «Конвенція ООН про права дитини» 8 клас: «Від прав дитини до прав дорослих» 9 клас: «Наші права та обов’язки» 10 клас: «Правопорушення та відповідальність» 11 клас: «Конвенція ООН про права дитини»
Четвер 02.10. 2013 Правовий ринг
Цікаво і змістовно пройшов правовий брейн- ринг для старшокласників. Три командизмагались за право першості в конкурсах «Загадки Сфінкса», «Юридичний світлофор», «Поле чудес», «Домашнє завдання». Найсильнішими були «Авокати». Активними були і вболівальники. Вони підтримали свої команди плакатами і додатковими балами.
Понеділок 07.10.2013 Виховні години в 1-11 класах 7жовтня у 1 класі пройшла виховна година на тему «Права і закони у твоєму житті». Діти ознайомились зі своїми правами в ігровій формі: були свідками життєвих ситуацій, розбирали судові справи казкових героїв. Цікавою для першокласників була презентація «Права дитини», створена класоводом Т.М.Пилипенко.
В 2 і 3 класах тема виховної години «Діти всього світу» Діти розглянули схожість усіх дітей світу незалежно від національності, етнічного походження, релігії; познайомились з правами дітей , зокрема з правом на навчання та відпочинок, оздоровлення, піклування та любов. В свою чергу вирізнили обов’язки, яких вони повинні дотримуватись.Дітям сподобалась рольова гра, де вони виконували роль судової та виконавчої влади, і розглядали вчинки різних казкових героїв.
В 4 класі пройшла виховна година на тему: «Хто найважливіший на Землі» (по правах дитини). Дітям найбільше сподобалось гра, коли вони заглядали у чарівну скриньку і бачили там найважливішу людину на Землі – себе у дзеркалі.Дітей вдалося згуртувати, здружити у грі «Клубок життя», діти говорили про свої права ,обов’язки, ділилися своїми мріями про майбутнє.
В 5 класі пройшла виховна година на тему: «Ти людина, значить маєш права». Вона розпочалася з рядків В.Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?». Під час міні-лекції та переглядаючи слайди презентації «Права дитини» учні ознайомилися з поняттям прав людини, розкрили її зміст, ознайомилися із Конвенцією ООН про права дитини. Закріпили одержані знання під час «казкової правової вікторини». В кінці виховної години учні зробили висновок, що наше право не повинне порушувати права інших. Немає прав без обов’язків, немає обов’язків без прав.
Учні 7 класу з цікавістю ознайомилися з презентацією про права дитини, нагадали ті права, які гарантуються Конституцією України її громадянам. Коли мова пішла про те, що крім прав кожен має ще й обов’язки, учні запропонували внести такі обов’язки: 1. Жодна людина не має права глумитися над тваринами, а зобов’язана захищати їх. 2. Внести обов’язок не вживати нецензурних слів. 3. Якщо сім’я розпадається, то той з батьків, хто залишає сім’ю, має все своє життя з дитиною спілкуватися і допомагати матеріально. 4. Зобов’язати кожного депутата слідкувати за довкіллям його округу. Учні 8 класу прийняли активну участь у тренінгу «Ми, наші права і наші обов’язки». Заповнивши кросворд, учні визначили тему заняття. Робота в групах дала можливість обговорити деякі статті з загальної декларації прав людини, що допомогло визначити взаємозв’язок своїх прав та обов’язків з правами інших людей, різницю між словами «право» та «обов’язок». А гра «Таємний друг» дала можливість ще більше згуртувати колектив та вчитися визнавати свої помилки. У 9 класі пройшла виховна година на тему: «Права та обов’язки дітей». Учні познайомилися з основними положеннями Конвенції; співвідносили права і обов’язки дітей. Учні усвідомили відповідальність за свої права та сформували позитивне ставлення до прав інших.
В 10 класі на виховній годині «Твої права та обов’язки» найбільш цікаво пройшла вікторина «Конституційні права та обов’язки», під час якої діти конкретизували свої знання про правопорушення, поширені серед дітей; формували вміння стримувати безглузді бажання та вчинки, керувати собою. Навчилися дотримуватися правових свобод та обов’язків.
В ході проведення виховної години учні 11 класуознайомилися з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини, сформувалинавички використання отриманих знань при вирішенні реальних життєвих ситуацій. Учні з задоволенням знаходили порушення прав дитини у повсякденному житті на прикладі героїв художніх творів та фільмів.