відділ освіти
  Царичанської районної  державної адміністрації
 

Створення єдиного освітнього простору - якісний крок у розвитку освіти регіону

Проблема району:"Науково-методичне забезпечення впровадження технологій розвитку креативної освіти у навчально-виховний процес"
 
 
51000    смт. Царичанка Царичанського району Дніпропетровської області, вул..Театральна, 17, тел. (05690)3-20-44, (05690)3-29-73,
e-mail: tskalitva@gmail.com , начальник відділу освіти Китайгора С. М.
Меню сайту
Актуальне відео
Прогноз погоди
Царичанка
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 107
Block title
Block content
Головна » Файли » Мої файли

Про науково-методичну роботу з педкадрами
[ Викачати з сервера (145.0 Kb) ] 2010-10-24, 10:41 PM
НАКАЗ
смт Царичанка ____________ ____________
Про організацію науково-методичної роботи
 з педагогічними кадрами району
на І-ому етапі реалізації обласної проблеми
 „Креативна освіта для розвитку інноваційної
 особистості у 2010-2011 році
 
   У 2009-2010 н.р. вся система науково-методичної роботи була зосереджена на підведенні підсумків п’ятирічної роботи над проблемною темою району „Розвиток інноваційного потенціалу учасників навчально-виховного процесу”.Особливо актуальними у 2009-2010 н. р. були питання науково-методичного супроводу роботи з обдарованими дітьми, фахового зростання педагогічних кадрів району, інноваційної та науково- дослідницької роботи, впровадження інформаційно- комунікативних технологій.
   Забезпечуючи сільським школярам рівний доступ до якісної освіти органи управління освітою, керівники навчальних закладів змістовно та результативно вирішували питання розвитку галузі, створюючи власні управлінські та методичні системи. За результатами управлінського моніторингу на належному рівні забезпечують реалізацію сучасної нормативно-правової бази з питань освіти директори Царичанської,Ляшківської , Преображенської ЗОШ І-ІІІ ст. ( Сіданченко Л.І., Тищенко Л.І., Чернявська Л.М.) та Залеліївської, Царичанської і Лисківської ЗОШ І-ІІ ст. ( Молодан Л.І., Іваніна Н.В., Галаган В.В.). Педколективи вищеназваних закладів активно впроваджують сучасні інноваційні форми методичної роботи, беруть активну участь у науково-дослідній та експериментальній роботі, результативно працюють, забезпечуючи високий рівень якості навчальних досягнень школярів. Основним пріоритетом роботи по формуванню інноваційної особистості є організація змістовної роботи з обдарованими дітьми.
   За наслідками 2009-2010 н.р. лише Ляшківська ЗОШ І-ІІІ ст. має двох випускників, нагороджених Золотими медалями. Про систему роботи з обдарованими дітьми свідчить і якісний показник кількості учнів, що мають високий рівень навчальних досягнень у Ляшківській (14%), Преображенській (10%), Новопідкрязькій( 10%) ЗОШ І-ІІІ ст., Царичанській ( 12%) та Могилівській ( 9%) І-ІІ ст. Результати підтверджуються участю школярів цих закладів у районних, обласних олімпіадах, конкурсах та турнірах. Щорічно учні Преображенської і Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст. є призерами обласних олімпіад з базових дисциплін, а Ляшківської, Прядівської, Могилівської ЗОШ І-ІІІ ст.- учасниками. Результативно прийняли участь школярі району в обласному турі Міжнародного конкурсу знавців української мови ім..П.Яцика. Учні Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст. стали його презерами і відзначені наказом Міністерства освіти і науки України. При сприянні Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти учні району стали учасниками Всеукраїнського конкурсу з фізики „Левеня” і одержали сертифікати за відмінні та добрі знання. Найактивнішу участь у даному конкурсі прийняли учні Могилівської ЗОШ І-ІІІ ст. ( директор Динька А.В.). Учні та вчителі Преображенської ЗОШ І-ІІІ ст. прийняли участь у міжнародному моніторинговому дослідженні ТІМSS з географії, де продемонстрували належні показники. Дієвим показником рівня управлінської діяльності є результати моніторингу навчальних досягнень учнів з предметів базових дисциплін. Середній показник по району у 2009-2010 н.р. складає 44-57%. Вищі середнього по району показники якості та результативності навчання мають учні Царичанської, Китайгородської, ЛяшківськоїЗОШ І-ІІІ ст., Царичанської, Залеліївської та Рудківської ЗОШ І-ІІ ст. Такі високі показники вищеназвані заклади демонструють щорічно, що засвідчує систему глибокозмістовного супроводу викладання предметів.
    Стан викладання предметів базового компоненту знаходиться на постійному контролі органів управління освітою та внтутрішкільному контролі. Вивчається та узагальнюється досвід роботи вчителів, учні яких підтверджують навчальні показники за рік під час атестації та зовнішнього незалежного оцінювання. Високу якість навчання в районі мають учні з історії та правознавства ( 39-56%), біології ( 40-56%), української, зарубіжної літератури ( 42-57%) та інформатики ( 48-60%). А тому саме ці предмети найчастіше обираються учнями для державної підсумкової атестації, у ході якої, як правило, підтверджуються, а нерідко і підвищуються показники. Важливою складовою управлінського моніторингу є робота по формуванню та зростанню фахової майстерності, розвитку інноваційного потенціалу педагогічних кадрів району. Велику роль відіграють у цьому структурні підрозділи районного методичного кабінету.
     Особливо результативно працюють по поширенню передового педагогічного досвіду районні методичні об’єднання, які щорічно поповнюють банк перспективного інноваційного досвіду , що заноситься до обласного каталогу „Освітянська спадщина Придніпров’я”. У цьому році до каталогу увійшли роботи кращих педагогів Царичанської, Бабайківської, Китайгородської, Могилівської, Ляшківської, Молодіжнянської, Преображенської ЗОШ І-ІІІ ст., Царичанської і Лисківської ЗОШ І-ІІ ст. Дві школи (Царичанська, Ляшківська ЗОШ І-ІІІ ст.) району та районний методичний кабінет популяризували свій досвід і здобутки на Всеукраїнському рівні в умовах роботи педагогічної виставки „Інноватика в освіті України -2010”. За наслідками всі учасники стали дипломантами такого престижного педагогічного форуму. Всеукраїнський конкурс „Учитель року-2010” проходив у цьому році з п’яти номінацій. Переможцями районного етапу цього конкурсу стали вчитель Молодіжнянської ЗОШ І-ІІІ ст. - Кушнір В.Г.(у номінації правознавство), Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст. - Тарчан С.Г.(хімія), Залеліївської ЗОШ І-ІІ ст. - Войченко С.І. (географія), Лисківської ЗОШ І-ІІ- ст. Негода О.С. (трудове навчання), Прядівської ЗОШ І-ІІІ ст. - Орел О.Г. ( математика). З 2009 року Ляшківська ЗОШ І-ІІІ ст. здобула статус експериментального навчального закладу з питання формування здорового способу життя. Заклад є опорним у районі, змістовно популяризує напрацьований досвід в умовах районних семінарів. На Всеукраїнському рівні успішно презентує свої надбання учитель української мови і літератури Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст. Онищенко В.О. У цьому році вона захистила авторську програму для навчальної практики з української літератури з профільного навчання. Видавнича діяльність педагогів району- важлива складова інноваційної системи роботи вчителя.
   Наші педагоги активно співпрацюють з педагогічними виданнями всеукраїнського та обласного рівнів. Цікаві публікації були представлені в журналі „Дивослово” ( вчитель Онищенко В.О.), газеті „Джерело” та альманасі „Нива знань” ( вчитель Кащенко Н.Г., Грицай С.В., Онищенко В.О.). У 2010 році успішно пройшли атестацію Михайлівська, Молодіжнянська ЗОШ І-ІІІ ст. та Цибульківська ЗОШ І-ІІ ст.. Директори вищеназваних шкіл компетентно представили обласній експертній комісії свої стратегії розвитку закладу, продемонстрували достаній рівень забезпечення життєдіяльності установи. Активною формою методичної роботи в районі є семінари-практикуми. Згідно плану-графіку вони проведені на базах шкіл району. Особливо змістовно пройшли семінари директорів навчальних закладів ( Могилівська ЗОШ І-ІІІ ст., директор Динька А.В., Цибульківська ЗОШ І-ІІ ст., директор Проскура М.П.), заступників директорів з навчально-методичної роботи ( Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.,заступник Романова О.Л., Залеліївська ЗОШ І-ІІ ст., заступник Войченко С.І.). Вищезазначені керівники продемонстрували високий рівень управлінської майстерності щодо впровадження мондернізаційних процесів у навчально- виховний процес. З метою популяризації дошкільних закладів району був проведений обласний семінар методистів відділів освіти з дошкільного виховання, у ході якого продемонстровані змістовні форми роботи по реалізації програми „Я у світі”. Учасники дали високу оцінку роботи керівників ДНЗ №1 ( Мартинець С.І.), №4 ( Корж Н.В.), № 5 ( Омелян Н.М.). У 2009 – 2010 році значно активізувалася робота по створенню освітніх округів як осередків організації профільного та допрофільного навчання. З цього навчального року планується функціонування п’яти освітніх округів з опорними Царичанською, Китайгородською, Бабайківською, Прядівською та Могилівською ЗОШ І-ІІІ ст. На черзі дня - відкриття міжрайонної суботньої школи з поглибленим вивченням окремих предметів базових дисциплін, до роботи в якій будуть задіяні кращі майстри-педагоги.
   В умовах реалізації концепції профілізації школи третього ступеню це питання є особливо актуальним і значущим, оскільки – це перш за все,забезпечення рівного доступу сільським школярам до якісної освіти. Як уже зазначалося одним із основних структурних підрозділів методичного кабінету є районні преметні методичні об’єднання вчителів, які забезпечують інноваційний супровід актуальних проблем навчально-виховного характеру. Це, перш за все - вивчення, впровадження і популяризація передового педагогічного досвіду, апробація інноваційних форм та методів навчання, здійснення моніторингових відстежень результатів діяльності слухачів методичних об’єднань. Творчий потенціал вищеназваної структури є багатогранним. В арсеналі роботи – нетрадиційні форми і методи викладання предметів та науково-методичної роботи. Змістовно-результативно спрацювали у 2009-2010 учасники салону творчих ідей вчителів природничого циклу ( керівник Ляшенко В.Г.), які видали методичний посібник для вчителів географії, хімії та біології. У рамках Всеукраїнського проекту „ Народна пам’ять ХХ століття” районним методичним об’єднанням суспільно-гуманітарних дисциплін ( керівник Кащенко Н.Г.) проведана значна робота по відзначенню 65-річчя Великої Перемоги: знято документальний фільм про вчителів ветеранів війни району, видано електронні посібники, активізовано роботу шкільних музеїв. Результатом плідної роботи по відзначенню знаменної дати 65-річчя Перемоги також стала районна конференція, у якій прийняли активну участь всі навчальні заклади району. Змістовно працювали над реалізацією мовного законодавства слухачі районного методоб’єднання вчителів української мови та літератури під керівництвом Гаражі Олени Іванівни. Результатом роботи стало видавництво авторських програм для організації навчальної практики кращими вчителями філологами Альохіною Ю.Є., Онищенко В.О. та Гаражою О.І. При районному методкабінеті третій рік успішно працює центр вивчення української мови (координатор Онищенко В.О.), основним завданням якого є виконання Закону України „Про мови”, підвищення рівня володіння українською мовою всіх учасників навчально-виховного процесу. Посвідчення Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти отримали 94 вчителі шкіл при проходженні курсів. Філологи району взяли активну участь у підготовці матеріалів для укладання 40-томної антології українських народних казок. Плідно працюють над впровадженням підручників європейського рівня вчителі іноземної мови району ( керівник РМО Бойко Ю.І.). Вони були учасниками семінарів-практикумів, організованих представниками Британських і Американських Домів в Україні. Багатий арсенал педагогічних знахідок, методичних прийомів, технологій напрацьований вчителями початкової ланки освіти Плакущою Л.А.( Бабайківська ЗОШ І-ІІІ ст.), Коваленко Т.Г. ( Прядівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Динькою Н.Ф., Гавриш Т.В.(Могилівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Ковтун В.В. ( Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.). Основним пріоритетом діяльності РМО фізико - математичного циклу ( керівник Троцько Л.В.) стало впровадження інформаційно-комунікативних технологій навчання. Згідно сучасних вимог та результативно здійснюють викладання свого предмету вчителі Китайгора Н.Д., Жарікова Т.В., Сагайдак В.А.,Самарський О.Ф. ( Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.), Кравець С. В. ( Преображенська ЗОШ І - ІІІ ст.), Орел О. Г. ( Прядівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Моня Л.В. ( Могилоівська ЗОШ І-ІІІ ст.) та інші. Намагаючись знайти нові нестандартні шляхи оновлення змісту, форм і методів духовного становлення особистості школяра районне методичне об’єднання організаторів виховного процесу (заступників з виховної роботи,педагогів-організаторів, класних керівників, працівників позашкільних закладів) спрямовує свою діяльність на врахування інтересів і запитів всіх учасників навчально-виховного процесу. Щорічно здійснюється моніторинг рівня виховної роботи, громадянської активності та рівня вихованості учнів. За його результатами лідерами змістовної організації виховної роботи є Царичанська ( директор Сіданченко, заступник Блоха), Китайгородська ( директор Голик, заступник Новицька), Прядівська ( директор Юрченко) ЗОШ І-ІІІ ст., Залеліївська ( Молодан), Рудківська (Парафесь) ЗОШ І-ІІ ст. Позашкільна освіта – важлива складова виховної роботи. Районне методичне об’єднання працівників позашкільних закладів ( керівник Сергієнко В.Г.) у постійному пошуку новизни. Багато уваги приділяється роботі з обдарованими дітьми, координації діяльності МАН у районі, впровадженню психолого-педагогічних і народознавчих основ у практику роботи позашкільних навчальних закладів. Заслуговує на увагу досвід роботи директора БДЮТ Сергієнко В.Г., методиста Самарської Н.І., керівника гуртка Шаульської Н.В., директора ДЮСШ Портянка А.В., тренерів-викладачів Романова М.І., Стратія М.М., Макатухи Л.Д. Значна робота по екологічному вихованню проводиться районною Станцією юних натуралістів ( директор Журавель В.Є.). Справжньою школою управлінських кадрів є постійно діючий семінар керівників закладів освіти району ( керівник Романова О.Л.). У колі його діяльності управлінські компетенції, моніторингові відстеження, пропаганда досвіду кращих управлінців галузі. У цьому році до обласного каталогу „Сто кращих” у рубрику „Лідери освіти Дніпропетровщини”занесено досвід Сіданченко Л.І. ( Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.) та Тищенко Л.І. ( Ляшківська ЗОШ І-ІІІ ст.). В основу стратегії розвитку освіти району покладаються аналітичні матеріали центру моніторингових досліджень роботи навчальних закладів, над якими працюють досвідчені педагоги Романова О.Л. та Сагайдак В.А. ( Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.). Проте, в управлінській діяльності та організації науково-методичної роботи вирізняються проблемні питання, які і визначатимуть стратегію удосконалення змісту навчально-виховного процесу на 2010-2011 н.р. Проблемою з проблем залишається робота з обдарованими дітьми. Про це свідчать факти. На кінець 2009-2010 н.р. у ряді шкіл занизький відсоток відмінників. У Молодіжнянській, Михайлівській ЗОШ І-ІІІ ст, Лисківській, Залеліївській ЗОШ І-ІІ ст., а в Цибульківській ЗОШ І-ІІ ст. учнів з високим рівнем навчальних досягнень взагалі немає.
   У цьому році вкрай проблемно стояло питання організації роботи з претендентами на нагородження медалями та свідоцтвами з відзнакою. Кількісний показник медалістів по району вкрай низький. Це дає змогу констатувати факти недостатньої роботи дирекцій Царичанської, Прядівської, Могилівської, Преображенської ЗОШ І-ІІІ ст., які постійно попередні роки мали медалістів. Не створена система роботи з обдарованими дітьми у Молодіжнянській, Михайлівській, Бабайківській, Новопідкрязькій ЗОШ І-ІІІ ст. для яких явище медалістів рідкісне. Із семи шкіл І-ІІ ступенів лише у двох ( Залеліївська, Могилівська) є учні, які отримали свідоцтва з відзнакою. Прикро, що свідоцтво з відзнакою не завжди є орієнтиром на виховання майбутнього медаліста. А це свідчення стихії і недалекоглядності керівників шкіл. Проблемними є і перемоги наших учнів у обласних олімпіадах з базових дисциплін, адже три призери для району – це не показник. І в цьому напрямку слід зосередити зусилля районним методичним об’єднанням вчителів математики, хімії, іноземної мови, які ніколи не мали призерів обласних олімпіад. Це невипадково, бо за результатами районного предметного моніторингу найнижчі показники якості маємо з математики ( 30%), хімії (33%) та іноземної мови (34%). Хвилюють нижчі за районний показники якості та результативності навчальних досягнень учнів Бабайківської ( 40%), Прядівської (38%), Преображенської(39%) ЗОШ І-ІІІ ст., Лисківської і Цибульківської( 36%) ЗОШ І-ІІ ст. До недоліків в організації роботи закладу слід віднести низькі показники управлінського моніторингу у Молоджінянській (показник 2,6), Новопядкрязькій (2,3) , Михайлівській (4,6) ЗОШ І-ІІІ ст., Рудківській (2,8) та Цибульківській(3,9) ЗОШ І-ІІ ст. Такий рівень управлінських компетенцій зумовлений відсутністю організації науково-дослідницької та експериментальної роботи, низькими показниками перемог у районних олімпіадах. Упродовж 2010-2015 р.р. вся система методичної роботи з педкадрами буде зосереджена на реалізації нової проблеми області та району „ Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості”. На першому підготовчому етапі у 2010-2011 н.р. робота буде зосереджена на алгоритмі , змістових моделях і перспективах розвитку закладів. Виходячи з вищевикладеного, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати роботу над науково-методичною проблемою „Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості” на І підготовчому етапі. Райметодкабінет Керівники навчальних закладів 2. Забезпечити змістовно-компетентний супровід інноваційних змін у змісті і структурі організації науково-методичної роботи. Райметодкабінет Керівники навчальних закладів 3. Забезпечити якісно-дієве планування науково-методичної роботи по реалізації проблеми на І -ому етапі. Методисти Керівники навчальних закладів 4. Створити банк інформації по забезпеченню якісно-змістового супроводу креативної освіти. Райметодкабінет Керівники навчальних закладів 5. Спланувати діагностично-прогностичні заходи щодо створення системного відстеження готовності педколективів району до роботи над новою проблемою. Райметодкабінет Керівники навчальних закладів Керівники РМО 6. Забезпечити психолого-педагогічний супровід впровадження технологій розвитку інноваційної особистості засобами креативності освіти. Протягом року Методисти Керівники навчальних закладів 7. Активізувати участь педагогів району в експериментальній та творчо-науковій діяльності, домогтися оволодіння кожним учителем сучасними інформаційними технологіями. Протягом року Методисти 8. Продовжити роботу по впровадженню освітнього моніторингу, оптимізувати управлінський аспект розвитку навчальних закладів району з метою забезпечення рівного доступу школярів до якісної освіти. Протягом року Методисти райво Керівники освітніх установ 9. Посилити роль відділу освіти, райметодкабінету, всіх районних методичних структур, керівників освітніх закладів по забезпеченню підвищення кваліфікації педагогічних працівників, у тому числі з питань застосування сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі. Постійно 10. Забезпечити впровадження інформаційно-комунікаційних технологій управління навчальним процесом, педагогічного менеджменту, інших інноваційних форм для удосконалення управлінської діяльності. Постійно Райво, райметодкабінет Керівники навчальних закладів 11. Забезпечити глибокозмістовний науково-методичний супровід діяльності освітніх округів та суботньої школи. Протягом року Керівники навчальних закладів 12. Активізувати впровадження інформаційно-комунікативних технологій в умовах створення єдиного освітнього простору на регіональному рівні. Райметодкабінет 13. Призначити керівниками РМО слідуючих педагогічних працівників: -Директорів навчальних закладів-Тищенко Л.І. Ляшківська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Заступників директорів-Хотінець І.В. Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Заступників директорів з виховної роботи-Блоха О.М. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Українська мова і література -Гаража О.І. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Російська мова і світова література Гарус Л.В. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.
-Хімія-Палагута Н.А. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Трудове навчання-Остапенко О.О. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Фізичне виховання-Попик С.П. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Біологія і екологія-Назаренко Т.В. Могилівська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Музика-Петриченко І.А. Лисківська ЗОШ І-ІІ ст.;
-„Захист Вітчизни”-Іващенко Ю.О. Китайгородська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Історія та правознавство-Кащенко Н.Г. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Образотворче мистецтво-Курись Л.М. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Працівників позашкільних закладів-Самарська Н.І. методист БДЮТ
-Європейський вибір-Чорна С.М. Бабайківська ЗОШ І-ІІІ ст.
-Педагогів-організаторів-Сергієнко В.Г., директор БДЮТ
-Вчителі початкових класів:
1 ,2 клас-Яшна Н.В. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.
3,4 клас-Гавриш Т.В. Могилівська ЗОШ І-ІІІ ст
-Географія та економіка -Кудрявцева Т.В. Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст
-Шкільні бібліотекарі-Продан Т.М. Рудківська ЗОШ І-ІІ ст.;
-Іноземна мова-Бойко Ю.І. Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст.;
-Завідувачів ДНЗ-Мартинець С.І. Завідувач Царичанського ДНЗ №1
-Вихователів ДНЗ-Чередніченко Я.В. Царичанський ДНЗ № 1
-Музкерівників ДНЗ-Мошняга Т.М. Царичанський ДНЗ № 1
-Вихователів ГПД-Тюпка Т.І. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.
-Математики-Моня Л.І. Могилівська ЗОШ І-ІІІ ст.
-Фізики -Кравець С.М. Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст.
-Інформатики -Самарський О.Ф. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.
-Основи здоров’я-Жарикова Т.В. Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.
-Вчителів - логопедів-Середа Л.Ф. Царичанський логопедичний пункт
-Етики -Смірнова В.Г. Лисківська ЗОШ І-ІІ ст.
-Практичних психологів-Сніжко Ю.М. Могилівська ЗОШ І-ІІІст.
-Художня культура-Галушкіна Н.В. Ляшківська ЗОШ І-ІІІ ст.
14.
   В основу планування науково-методичної роботи у 2010 -2011н.р. покласти результати та аналітичні висновки управлінського моніторингу за 2009-2010н.р., скоригувати систему управлінських заходів щодо підвищення ефективності методичної роботи в навчальних закладах району. Райметодкабінет 15. Оптимізувати мережу сучасних управлінських методик щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти. Райметодкабінет 16. Створити творчі групи над проблемою. Райметодкабінет Керівники МО району Керівники навчальних закладів 17. Продовжити роботу постійно-діючого семінару керівників освітніх закладів (кер. Китайгора С.М., Полупанова Н.М.), керівників ШМО початкових класів (кер. Рашевська Т.В., Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.). 18. Продовжити роботу школи резерву керівних кадрів (кер. Молодан Л.І., Залеліївська ЗОШ І-ІІ ст.). 19. Продовжити роботу школи молодого вчителя (кер. Дейнека Л.Д., Могилівська ЗОШ І-ІІІст.). 20. Організувати роботу студії педагогічної творчості вчителів української мови і літератури (кер. Сірко Т.М., Молодіжнянська ЗОШ І-ІІІ ст.) 21. Продовжити роботу науково-дослідницької лабораторії вчителів початкових класів „Провайдер” (кер.Жадан Т. І.,Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.) 22. Продовжити роботу майстерні інноваційних технологій „Грані пошуку” вчителів початкових класів ( кер.Плакуща Л.А., Бабайківська ЗОШ І-ІІІ ст.) 23. Продовжити роботу клубу творчих ідей „Натхнення” для вчителів початкових класів ( кер.Динька Н. Ф. ,Могилівська ЗОШ І-ІІІ ст.) 24. Організувати роботу проектного клубу вчителів історії «Народна пам’ять ХХІ ст.» (Залеліївська ЗОШ І-ІІ ст., Войченко С. І.) 25. Продовжити роботу педмайстерні «Пошук» для вчителів географії (Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст., керівник Головченко Н. В.). 26. Організувати роботу педагогічного клубу „Фарватер нововведень” ( кер. Корж Н.В. ДНЗ № 4). 27. Організувати роботу ініціативної групи „ Технології моделювання виховної системи закладу” ( кер.Новицька С.В., Китайгородська ЗОШ І-ІІІ ст.). 28. Забезпечити популяризацію ППД в умовах методичних підрозділів: - майстерні виховних інноваційних технологій на базі Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст. (кер.Блоха О.М.). - методологічного практикуму впровадження інноваційних методик вчителями російської мови та світової літератури на базі Китайгородської ЗОШ І-ІІІ ст. (кер.Свічкар С.І.). - форум методичних ідей математичної освіти на базі Лисківської ЗОШ І-ІІ ст. ( кер. Нагній Л.П.). - методичної лабораторії вчителів світової літератури на базі Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст. (кер. Тимошенко Т.А..) - районної школи „Лідер” на базі БДЮТ(кер.Сергієнко В.Г.). 31. Організувати роботу по створенню нових методичних підрозділів на базі РМО щодо пріоритетів креативної освіти. Керівники РМО району 32. Сприяти підвищенню професійної компетентності управлінських кадрів в умовах активного впровадження інноваційних процесів в роботу постійно діючого семінару: - організувати роботу районного моніторингового центру (кер. Сагайдак В.А., Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.). - організувати роботу інформаційно-комунікативного центру (кер.Романова О.Л.,РМК). - Створити районну медіатеку на базі інформаційно-комунікативного центру рай методкабінету ( кер.Романова О.Л., керівники закладів). 33. З метою надання кваліфікаційної допомоги керівникам шкіл та вчителям в організації науково-методичної роботи по розвитку інноваційного потенціалу учасників навчально-виховного процесу спланувати роботу опорних шкіл: - Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Сіданченко Л.І., конс. Полупанова Н.М. „Профілізація старшої школи”. - Бабайківська ЗОШ І-ІІІ ст., дир.. Мацак Л.С., конс. Романова О.Л., „Впровадження інноваційних технологій в умовах роботи сільської школи”. - Китайгородська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Голик А.В., конс. Ляшенко В.Г., Сураєва Л.М. „Еколого-краєзнавча спрямованість навчально-виховного процесу в умовах реалізації експериментальної програми „Випереджаюча освіта для сталого розвитку”. - Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Чернявська Л.М., конс. Сураєва Л.М., „Психолого-педагогічне проектування громадянського виховання”. - Могилівська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Динька А.В., конс. Полупанова Н.М., „Формування адаптованої особистості засобами креативної освіти”. - Ляшківська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Тищенко Л.І., конс. Ляшенко В.Г., «Педагогічні умови формування здорового способу життя в умовах експериментального закладу „Школа здоров’я”. - Прядівська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Юрченко Г.Г., конс. Сураєва Л.М., «Розбудова школи нової генерації української національної школи-родини». - Будинок дитячої та юнацької творчості, дир. Сергієнко В.Г., конс. Сураєва Л.М., «Діяльність молодіжних організацій на сучасному етапі розвитку освіти». - Царичанський ДНЗ№1 , завідувач Мартинець С.І., конс. Кондакова Л.В., «Інноваційні технології в дії» - Залеліївська ЗОШ І-ІІ ст., дир.Молодан Л.І., конс.Романова О.Л. „Впровадження ІКТ в управлінську діяльність та навчально-виховний процес”. 34. Організувати роботу районної методичної ради у складі 5 чол.: - Китайгора С.М. – голова методичної ради, начальник відділу освіти; - Полупанова Н.М. – член ради, завідуюча райметодкабінетом райво; - Чернявська Л.М. – член ради, дир.Преображенської ЗОШ І-ІІІ ст. - Тищенко Л.І. – член ради, дир. Ляшківської ЗОШ І-ІІІ ст.; - Сергієнко В.Г. – член ради, дир. БДЮТ; 35. Організувати роботу районної творчої групи по організації науково-методичної проблеми „Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості” у складі 5 чол.: - Полупанова Н.М. – завідуюча райметодкабінетом; - Романова О.Л. – методист РМК; - Альохіна Ю.Є. – заступник директора з навчально-виховної роботи Бабайківської ЗОШ І-ІІІ ст.; - Сураєва Л.М. – методист РМК; - Блоха О.М. – заступник директора Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст. 36. Організувати роботу і призначити керівниками консультпунктів на базі шкіл: - Українська мова і література – Альохіна Ю.Є., Бабайківська ЗОШ І-ІІІ ст., третій вівторок місяця; - Математика – Сергієнко В.Р., Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст., друга п’ятниця місяця; - Світова література – Шишацька А.О., Китайгородська ЗОШ І-ІІІ ст., перша п’ятниця місяця; - Іноземна мова – Вовк С.І.., Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст., третя п’ятниця місяця; - Біологія – Назаренко Т.В., Могилівська ЗОШ І-ІІІ ст., перша середа; - Географія – Кудрявцева Т.В., Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст., третя середа місяця; - Фізика – Кравець С.М., Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст., перший четвер місяця; - Початкові класи – Яріз С.І., Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст., другий вівторок місяця. 37. Визначити єдині методичні дні: Понеділок-Заступники директорів з виховної роботи, вчителів російської мови, світової літератури, музики, образотворчого мистецтва
Вівторок -Заступники директорів з навчальної роботи, вчителів української мови та літератури, фізики, математики, інформатики
Середа -Вчителі хімії, біології, географії, основ здоров’я, шкільні бібліотекарі

Четвер -Директори шкіл, вчителі фізвиховання, трудового навчання, інформатики

П’ятниця-Вчителі початкових класів, історії, правознавства, іноземної мови.
38. Спільно з методистами райметодкабінету координувати і забезпечувати глибокозмістовність проведення семінарів-практикумів (згідно з графіком організації методичної роботи в районі на 2010-2011 н.р.). Керівники освітніх закладів 39. На підставі даного наказу організувати і спланувати науково-методичну роботу у закладах освіти району, видати відповідні накази по школах. До 20.09.10 Керівники освітніх установ 40. Продовжити роботу по атестації навчальних закладів району згідно плану. Райметодкабінет Керівники освітніх установ 41. Контроль за виконанням даного наказу покласти на завідуючу райметодкабінетом Полупанову Н.М. Начальник відділу освіти Царичанської райдержадміністрації С.М. Китайгора


 
Категорія: Мої файли | Додав: rayvoadmin
Переглядів: 3498 | Завантажень: 218 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід до сайту
Логін:
Пароль:
Освітні сайти
Час...
Пошук
Міні-профіль
Гість

Повідомлення:

Група:
Гости
Час:2:20 AM

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:
Візитор сайта
Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz