відділ освіти
  Царичанської районної  державної адміністрації
 

Створення єдиного освітнього простору - якісний крок у розвитку освіти регіону

Проблема району:"Науково-методичне забезпечення впровадження технологій розвитку креативної освіти у навчально-виховний процес"
 
 
51000    смт. Царичанка Царичанського району Дніпропетровської області, вул..Театральна, 17, тел. (05690)3-20-44, (05690)3-29-73,
e-mail: tskalitva@gmail.com , начальник відділу освіти Китайгора С. М.
Меню сайту
Актуальне відео
Прогноз погоди
Царичанка
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 107
Block title
Block content
Головна » Файли » Мої файли

Звіт про підсумки науково-методичної роботи з педагогічними кадрами
[ Викачати з сервера (17.4 Kb) ] 2011-06-20, 11:26 PM
У 2010-2011 н.р. вся система науково-методичної роботи була зосереджена над реалізацією проблеми області „Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості ”. Особливо актуальними у 2010-2011 н. р. були питання науково-методичного супроводу роботи з обдарованими дітьми, фахового зростання педагогічних кадрів району, активізації інноваційної та науково- дослідницької роботи, впровадження інформаційно- комунікаційних технологій. Забезпечуючи сільським школярам рівний доступ до якісної освіти органи управління освітою, керівники навчальних закладів змістовно та результативно вирішували питання розвитку галузі, створюючи власні управлінські та методичні системи. Педколективи закладів освіти активно впроваджували сучасні інноваційні форми методичної роботи, брали активну участь у науково-дослідній та експериментальній роботі. Результативно працювали забезпечуючи високий рівень якості навчальних досягнень школярів. Основним пріоритетом роботи по формуванню інноваційної креативної особистості була організація змістовної роботи з обдарованими дітьми. За наслідками 2010-2011 н.р. маємо шість випускників, нагороджених Золотими медалями. Результативно прийняли участь школярі району в обласному турі Міжнародного конкурсу знавців української мови ім..П.Яцика. Учні Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст. стали його презерами і відзначені наказом Міністерства освіти і науки України. Районний методичний кабінет популяризував свій досвід і здобутки на Міжнародному рівні в умовах роботи педагогічної виставки „Сучасні навчальні заклади - 2011 ” і став дипломантом престижного педагогічного форуму. Педколектив Преображенської ЗОШ І-ІІІ ступенів прийняв участь у Всеукраїнській виставці «Інноватика в освіті України» Важливою складовою управлінського моніторингу є робота по формуванню та зростанню фахової майстерності, розвитку інноваційного потенціалу педагогічних кадрів району. Значну роль відіграли у цьому структурні підрозділи районного методичного кабінету. Особливо результативно працювали по поширенню передового педагогічного досвіду районні методичні об’єднання, які щорічно поповнювали банк перспективного інноваційного досвіду , що заноситься до обласного каталогу „Освітянська спадщина Придніпров’я”. У цьому році до каталогу увійшли роботи кращих педагогів Царичанської, Бабайківської, Китайгородської, Прядівської, Ляшківської, Молодіжнянської, ЗОШ І-ІІІ ст., Залеліївської та Рудківської ЗОШ І-ІІ ст. З 2009 року Ляшківська ЗОШ І-ІІІ ст. здобула статус експериментального навчального закладу з питання формування здорового способу життя. Заклад є опорним у районі, змістовно популяризує напрацьований досвід в умовах районних семінарів. У 2010 році Китайгородська ЗОШ І-ІІІ ступенів включилася до експерименту за проектом «Випереджаюча освіта для сталого розвитку» Видавнича діяльність педагогів району- важлива складова інноваційної системи роботи вчителя. Наші педагоги активно співпрацювали з педагогічними виданнями всеукраїнського та обласного рівнів ( вчителі Онищенко В.О., Пиріг О.В.). У 2011 році успішно пройшли атестацію Лисківська та Рудківська ЗОШ І-ІІ ступенів. Директори вищеназваних шкіл компетентно представили обласній експертній комісії свої стратегії розвитку закладу, продемонстрували достаній рівень забезпечення життєдіяльності установи. У 2010 – 2011 році значно активізувалася робота по створенню освітніх округів як осередків організації профільного та допрофільного навчання. З цього навчального року функціонували п’ять освітніх округів з опорними Царичанською, Китайгородською, Бабайківською, Прядівською та Могилівською ЗОШ І-ІІІ ст. Проголошення 2011 року Роком освіти та інформаційного суспільства стимулювало процеси ефективного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіту Приорілля. Зроблено суттєві кроки по створенню єдиного освітнього простору району. На базі відділу освіти створено інформацйійно-комунікаційний центр, який координує роботи освітніх закладів щодо впровадження інноваційних проектів у галузі нанотехнологій. Змістовно функціонує веб-сайт відділу освіти, діє методична медіатека. На базі центру проводяться он-лайн конференції з питань розвитку освіти. Створені дві опорні школи з впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в управлінську діяльність та навчально-виховний процес. Здійснюється підключення освітніх закладів району до мережі Інтернет. У 2012 році планується 100% охоплення педагогічних працівників комп’ютерною грамотністю у межах проекту «Основи ІКТ» та «Інтел. Навчання для майбутнього» на базі регіонального тренінгового центру. Згідно графіка здійснюється підготовка управлінців та керівників районних методичних об’єднань на курсах «Використання соціальних сервісів ВЕБ 2,0 у навчально – виховному процесі», «Медіа-освіта», сертифікація вчителів за програмою "DIGITAL LITERACY”. Визначена пілотна Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів по впровадженню проекту «Курс: Освіта Дніпропетровщини», метою якого є створення єдиної інформаційно-аналітичної бази регіону. Даний проект передбачається запровадити у червні-вересні 2011 року. З вересня 2011 року на базі Будинку дитячо-юнацької творчості розпочне діяльність проект «Інтел. Шлях до успіху». Поступово впроваджується проект «Віртуальна бібліотека». З вересня 2010 року розпочалося забезпечення шкільних бібліотек комп’ютерною технікою та підключення їх до мережі Інтернет. Основними заходами організації науково-методичної роботи у 2010-2011 н.р. були: · Робота над науково-методичною проблемою „Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості” на І підготовчому етапі. · Змістовно-компетентний супровід інноваційних змін у змісті і структурі організації науково-методичної роботи. · Якісно-дієве планування науково-методичної роботи по реалізації проблеми на І -ому етапі. · Створення банку інформації по забезпеченню якісно-змістового супроводу креативної освіти. · Діагностично-прогностичні заходи щодо створення системного відстеження готовності педколективів району до роботи над новою проблемою. · Психолого-педагогічний супровід впровадження технологій розвитку інноваційної особистості засобами креативності освіти. · Участь педагогів району в експериментальній та творчо-науковій діяльності, оволодіння кожним учителем сучасними інформаційними технологіями. · Робота по впровадженню освітнього моніторингу. · Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій управління навчальним процесом, педагогічного менеджменту, інших інноваційних форм для удосконалення управлінської діяльності. · Глибокозмістовний науково-методичний супровід діяльності освітніх округів та суботньої школи. · Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в умовах створення єдиного освітнього простору на регіональному рівні. · Оптимізація мережі сучасних управлінських методик щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти. · Змістовно працювали методичні підрозділи районного методичного кабінету: v Постійно-діючий семінар керівників освітніх закладів (кер. Китайгора С.М., Полупанова Н.М.), керівників ШМО початкових класів (кер. Рашевська Т.В., Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.). v Школа резерву керівних кадрів (кер. Молодан Л.І., Залеліївська ЗОШ І-ІІ ст.). v Школа молодого вчителя (кер. Дейнека Л.Д., Могилівська ЗОШ І-ІІІст.). v Студія педагогічної творчості вчителів української мови і літератури (кер. Сірко Т.М., Молодіжнянська ЗОШ І-ІІІ ст.) v Науково-дослідницька лабораторія вчителів початкових класів „Провайдер” (кер.Жадан Т. І.,Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.) v Майстерня інноваційних технологій „Грані пошуку” вчителів початкових класів ( кер.Плакуща Л.А., Бабайківська ЗОШ І-ІІІ ст.) v Клуб творчих ідей „Натхнення” для вчителів початкових класів ( кер.Динька Н. Ф. ,Могилівська ЗОШ І-ІІІ ст.) v Проектний клуб вчителів історії «Народна пам’ять ХХІ ст.» (Залеліївська ЗОШ І-ІІ ст., Войченко С. І.) v Педмайстерня «Пошук» для вчителів географії (Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст., керівник Головченко Н. В.). v Педагогічний клуб „Фарватер нововведень” ( кер. Корж Н.В. ДНЗ № 4). v Ініціативна група „ Технології моделювання виховної системи закладу” ( кер.Новицька С.В., Китайгородська ЗОШ І-ІІІ ст.). v Майстерня виховних інноваційних технологій на базі Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст. (кер.Блоха О.М.). v Методологічний практикум впровадження інноваційних методик вчителями російської мови та світової літератури на базі Китайгородської ЗОШ І-ІІІ ст. (кер.Свічкар С.І.). v форум методичних ідей математичної освіти на базі Лисківської ЗОШ І-ІІ ст. ( кер. Нагній Л.П.). v методична лабораторія вчителів світової літератури на базі Царичанської ЗОШ І-ІІІ ст. (кер. Тимошенко Т.А..) v районна школа „Лідер” на базі БДЮТ(кер.Сергієнко В.Г.). · Підвищенню професійної компетентності управлінських кадрів в умовах активного впровадження інноваційних процесів в роботу постійно діючого семінару сприяли: Ø Районний моніторинговий центр (кер. Сагайдак В.А., Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст.). Ø Інформаційно-комунікаційний центр (кер.Романова О.Л.,РМК). Ø Районна медіатека на базі інформаційно-комунікативного центру рай методкабінету ( кер.Романова О.Л.). · З метою надання кваліфікаційної допомоги керівникам шкіл та вчителям в організації науково-методичної роботи по розвитку інноваційного потенціалу учасників навчально-виховного процесу працювали опорні школи: ü Царичанська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Сіданченко Л.І., конс. Полупанова Н.М.„Профілізація старшої школи”. ü Бабайківська ЗОШ І-ІІІ ст., дир.. Мацак Л.С., конс. Романова О.Л., „Впровадження інноваційних технологій в умовах роботи сільської школи”. ü Китайгородська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Голик А.В., конс. Ляшенко В.Г., Сураєва Л.М. „Еколого-краєзнавча спрямованість навчально-виховного процесу в умовах реалізації експериментальної програми „Випереджаюча освіта для сталого розвитку”. ü Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Чернявська Л.М., конс. Сураєва Л.М., „Психолого-педагогічне проектування громадянського виховання”. ü Могилівська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Динька А.В., конс. Полупанова Н.М., „Формування адаптованої особистості засобами креативної освіти”. ü Ляшківська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Тищенко Л.І., конс. Ляшенко В.Г., «Педагогічні умови формування здорового способу життя в умовах експериментального закладу „Школа здоров’я”. ü Прядівська ЗОШ І-ІІІ ст., дир. Юрченко Г.Г., конс. Сураєва Л.М., «Розбудова школи нової генерації української національної школи-родини». ü Будинок дитячої та юнацької творчості, дир. Сергієнко В.Г., конс. Сураєва Л.М., «Діяльність молодіжних організацій на сучасному етапі розвитку освіти». ü Царичанський ДНЗ№1 , завідувач Мартинець С.І., конс. Кондакова Л.В., «Інноваційні технології в дії» ü Залеліївська ЗОШ І-ІІ ст., дир.Молодан Л.І., конс.Романова О.Л. „Впровадження ІКТ в управлінську діяльність та навчально-виховний процес”. Зміст науково-методичної роботи на І етапі реалізації обласної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» систематизований, проаналізований і узагальнений матеріалами моніторингу якості методичної роботи в районі. Начальник відділу освіти Царичанської райдержадміністрації С.М. Китайгора
Категорія: Мої файли | Додав: rayvoadmin
Переглядів: 3532 | Завантажень: 278 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід до сайту
Логін:
Пароль:
Освітні сайти
Час...
Пошук
Міні-профіль
Гість

Повідомлення:

Група:
Гости
Час:8:49 PM

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:
Візитор сайта
Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz