rayvoadmin | Дата: Неділя, 2012-04-22, 9:56 PM | Повідомлення # 1 |
Лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| В останні роки шкільний курс "Основи інформатики та обчислювальноїтехніки "вийшов на якісно новий етап свого розвитку. Більш-менш уніфіковані набори шкільної обчислювальної техніки. Найголовніше те,що змінився погляд на те, що розумілося під комп'ютерною грамотністю. Десять років тому, на початку впровадження інформатики у школи, під комп'ютерною грамотністю розумілося вміння програмувати. Зараз вже практично всіма усвідомлено, що шкільна інформатика не повинна бути курсом програмування. Велика частина користувачів сучасних персональних комп'ютерів (ПК) не програмує і не має потреби в цьому. Сьогодні створені великі програмні засоби комп'ютерних інформаційних технологій (КІТ), що дозволяють працювати з ЕОМ непрограмуючому користувачеві. Тому мінімальним рівнем комп'ютерної грамотності є оволодіння засобами комп'ютерних інформаційних технологій. Проте помилково було б орієнтувати курс основи інформатики та обчислювальної техніки тільки на практичне освоєння роботи з текстовими редакторами, електронними таблицями, базами даних тощо Тоді інформатика швидко б втратила значення як самостійна навчальна дисципліна. Вивчення основи інформатики та обчислювальної техніки в школі має переслідувати дві мети: загальноосвітню і прагматичну. Загальноосвітня мета полягає в освоєнні учням фундаментальних понять сучасної інформатики. Прагматична - в отриманні практичних навичок з апаратними та програмними засобами сучасних ЕОМ. Курс шкільної інформатики змістовно і методично повинен бути побудований так, щоб обидва завдання - загальноосвітня і прагматична --вирішувалися паралельно. Інформатика як освітня дисципліна швидко розвивається. Якщо 3 - 4 роки тому базовий курс інформатики складався з вивчення основ алгоритмізації та програмування, основ пристрою і застосування обчислювальної техніки, то сьогодні метою курсу інформатики в школі є підвищення ефективності застосування людиною комп'ютера як інструменту. Комп'ютерна письменність визначається не тільки умінням програмувати, а, в основному, умінням використовувати готові програмні продукти, розраховані на призначений для користувача рівень. Ця тенденція з'явилася завдяки широкому розгляду "м'яких" продуктів,орієнтованих на непідготовлених користувачів. Розробка таких програмно - інформаційних засобів є вельми дорогою справою через його високу наукоємності та необхідності спільної роботи висококваліфікованих фахівців: психологів, комп'ютерних дизайнерів, програмістів. Однак вона окуповує себе завдяки тому, що доступ докомп'ютера сьогодні може одержати практично кожна людина навіть безспеціальної підготовки.
|
|
| |