Літо… Тепле, лагідне, казкове. Щаслива пора для дітвори, адже почалися літні канікули. Це час, коли можна відпочити на березі моря чи на березі красуні Орелі , читати улюблені книги , а можна гарно провести час у пришкільному оздоровчому таборі. Кошти для оздоровлення дітей пільгових категорій виділила влада, приватні підприємці, фермери. Справою змістовного дозвілля перейнялися навчальні заклади району. Досвідом роботи ділиться Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів. Саме тут зібралися 8 червня директори шкіл для участі у роботі семінару на тему «Управлінський аспект екстеріоризації літнього відпочинку школярів в умовах роботи пришкільного табору з денним перебуванням». Школа зустріла гостей дитячим сміхом, креативним дизайном шкільного подвір’я. Людмила Іванівна Сіданченко, директор школи, із гордістю говорить: «То все - наші батьки». Відкрила семінар Наталя Михайлівна Полупанова, завідуюча комунальним закладом «Районний методичний кабінет Царичанської районної ради» . «У зв’язку з вимогами сучасності, реалізацією Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», наказу міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2012 році», Програмою оздоровлення та відпочинку дітей у Дніпропетровській області на 2009-2013 роки, Розпорядженням голови облдержадміністрації «Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей влітку», - наголосила виступаюча, - виникає необхідність змін в основній діяльності навчального закладу, наданні інноваційного характеру виховної роботи, спрямованої на поліпшення і зміцнення фізичного та психологічного стану школяра, проведення цікавого та змістовного дозвілля». З метою забезпечення гнучкого креативного управління виховним процесом під час оздоровчої кампанії адміністрація та педагогічний колектив Царичанської школи по - новому підійшли до планування роботи, форм проведення дитячого відпочинку. Начальник оздоровчого табору Рашевська Т.В. презентувала теку з питань організації т відпочинку, демонструючи яскраві слайди та відеофільм із життя відпочиваючих школярів: конкурси, вікторини, спортивні рухливі ігри та свята, інсценізація казок, організація творчих колективних справ та інше. В умовах семінару доречними були методичні рекомендації щодо проведення виховних заходів, представлені заступником директора з виховної роботи Блохою О.М. Мультимедійна презентація показала можливості формування готовності до роботи в умовах інноваційного розвитку освіти; познайомила з багатоперспективністю технологій виховної роботи зі школярами. Активно пройшло обговорення мультимедійної презентації «Створення табірної план – сітки. Хід роботи», ознайомлення з робочими матеріалами табору. Захоплення у гостей викликала святкова лінійка «День народження табору». Учасниками свята були діти , учителі, батьки. Високо в небо злітали пісні, полонили вишукані танцювальні композиції, жартівливі мініатюри. Режисерами прекрасного дійства були Гаража О.І. і Блоха О.М. А піонерське вогнище стало символом тепла, що зігріває та єднає дитячі душі. Семінар пройшов на високому рівні, завдяки компетентній управлінській культурі керівника загальноосвітнього навчального закладу Л.І. Сіданченко, досвідченого управлінця, керівника – новатора, генератора нових ідей, глибокозмістовних, цікавих інноваційних проектів; завдяки системності, високій професійній компетентності креативних заступників, завдяки науково – методичному супроводу методичного кабінету відділу освіти та невтомному пошуку педагогічного колективу Царичанської ЗОШ І-ІІІ ступенів. В умовах семінару директорів шкіл було продемонстровано високу професійну компетентність учасників навчально – виховного процесу освітнього закладу, забезпечено психологічно комфортні умови для самоактуалізації та самореалізації , презентовано інноваційні форми виховної роботи. Наталя Михайлівна підвела підсумки семінару, відзначивши якісну організацію оздоровлення та відпочинку дітей, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи, а директори шкіл побажали творчих злетів та невтомного педагогічного пошуку на освітянській ниві.