відділ освіти
  Царичанської районної  державної адміністрації
 

Створення єдиного освітнього простору - якісний крок у розвитку освіти регіону

Проблема району:"Науково-методичне забезпечення впровадження технологій розвитку креативної освіти у навчально-виховний процес"
 
 
51000    смт. Царичанка Царичанського району Дніпропетровської області, вул..Театральна, 17, тел. (05690)3-20-44, (05690)3-29-73,
e-mail: tskalitva@gmail.com , начальник відділу освіти Китайгора С. М.
Меню сайту
Актуальне відео
Прогноз погоди
Царичанка
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 107
Block title
Block content
Головна » 2011 » Жовтень » 18 » Вебінар заступників директорів шкіл Царичанського району
8:56 AM
Вебінар заступників директорів шкіл Царичанського району
     18 жовтня на сайті Царичанського райво відбудеться районний семінар(вебінар) заступників директорів шкіл Царичанського району Тема семінару(вебінару): "Моніторинг як механізм управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу"
 
ПЛАН СЕМІНАРУ:
1. Презентація «Преображенській ЗОШ І-ІІІ ступенів – 100 років»
2. Презентація «Моніторинг як механізм управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу»
3. Обмін думками з питань семінару.
4. Анкетування заступників щодо оптимізації методичного супроводу з питань освітнього моніторингу. Шановні колеги!
Приймайте участь в обговоренні питань семінару та давайте пропозиції щодо рекомендацій даного семінару.
Переглядів: 1075 | Додав: rayvoadmin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 6
6 Ірина Хотінець  
З результатами семінару можна ознайомитись в розділі Методична робота

5 Алла Ткаченко  
Вітаю всіх учасників семінару. Бажано було б попередньо детальніше проінформувати про сценарії роботи та терміни виконання. При можливості прошу запропонувати варіанти анкет з наших питань.

4 Валентина Ковтун  
Однією із найважливіших, на мій погляд, функцій моніторингу є корекційна функція, яка передбачає внесення змін під час навчального процесу на основі запропонованих за наслідками моніторингу рекомендацій; контроль – фіксування правильного виконання вироблених рекомендацій.
Після проведення першої експертизи на основі аналітичного звіту психолог, (учитель, заступник) під уважним керівництвом директора навчального закладу складають рекомендації (методичного, психологічного чи комплексного характеру). Прикладом таких рекомендацій можуть слігувати пам’ятки , рекомендації для вчителів-предметників, для батьків.
Важливим є вирішення питання: ким і в який спосіб буде проводитись корекція і контроль за впровадженням рекомендацій. Моніторинг вважається проведеним після підготовлення звіту про проведену роботу. На основі його обговорення, оприлюднення складається план подальшого розвитку навчального закладу. Можливим є обговорення результатів моніторингу на педагогічній раді тощо.
Для точної і об’єктивної інформації про стан навчального процесу, тенденції зміни розумового розвитку учнів протягом всього часу їх навчання в школі чи за якийсь період ми постійно і регулярно відстежуємо результати навчання за підсумковими, контрольними зрізами знань учнів, за семестровими та річними оцінками, за результатами Державної підсумкової атестації випускних 9-х та 11-х класів, за даними незалежного зовнішнього оцінювання тощо. Здійснюючи моніторинг навчального процесу, ми своєчасно виявляємо будь-які проблеми життєдіяльності учнів, здійснюємо корекцію умов навчально-виховного процесу та суттєво впливаємо на кінцевий результат навчання. Для всебічного та ґрунтовного дослідження важливо здійснювати моніторинг навченості учнів, порівнюючи навчальні досягнення на внутрішньошкільному рівні та на рівні розвитку одного класу, окремих учнів, паралелі, за 2, 3, 4 роки. Лише тоді можна відстежити динаміку розвитку (позитивну чи негативну). Узагальнені результати моніторингових досліджень (у вигляді порівняльних таблиць, діаграм, графіків, супроводжених словесною характеристикою) є важливим і корисним джерелом інформації щодо досліджуваного питання, і керівництво закладу використовує їх для обґрунтування того чи іншого управлінського рішення. Ці матеріали використовуються при аналізі та плануванні роботи школи на рік, науково-методичної роботи, роботи класних колективів, роботи окремих вчителів (в міжатестаційний період), є важливою темою для обговорення на засіданнях педагогічних рад, семінарах.

3 Ірина Хотінець  
Якщо не можете знайти в розділі Методична робота, то всю папку можете взяти в прийомній райво.

2 Тетяна Вікторівна  
А де ж питання анкети?

1 Ірина Хотінець  
Питання для розгляду:
1.Управління інноваційною діяльністю педагогів шкіл району на основі моніторингу якості освіти та психолого-педагогічної діагностики розвитку особистості учня по напрямках (з досвіду роботи)
2. Змістовне наповнення корекційної роботи заступника директора за результатами освітнього моніторингу.
3. Визначення пріоритетів методичної роботи з питань освітнього моніторингу.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід до сайту
Логін:
Пароль:
Освітні сайти
Час...
Пошук
Календар
«  Жовтень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Міні-профіль
Гість

Повідомлення:

Група:
Гости
Час:9:11 PM

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:
Візитор сайта
Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz