15 березня 2012 року на базі Царичанської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся районний семінар заступників директорів з НВР на тему: «Науково-методичний супровід організації екологічного виховання та формування здоров’язберігаючих компетенцій школярів», в якому взяли участь – завідуюча методичним кабінетом відділу освіти Полупанова Н.М., інспектори-методисти Троцько Л.В., Сураєва Л.М.,Сагайдак В.А. ,заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи.
Заступником директора Царичанської ЗОШ І-ІІ ступенів Малигою Т.В. було представлено медіа-презентації досвіду роботи заступника директора з НВР «Організація навчально-виховного процесу на екологічних засадах» , «ІКТ-супровід управлінської діяльності заступника директора з НВР», а також фрагмент засідання педагогічної ради «Виховання здорової свідомої особистості» та фрагменти уроків і класних годин на екологічну тематику. Учасники семінару взяли активну участь у методичному практикумі, який дав можливість впевнитись, що якість екологічної освіти першочергово залежить від низки таких чинників, як упровадження компетентнісного підходу, інноваційних , інтерактивних, особистісно-орієнтованих навчальних методик і технологій, апробації проектних форм навчання , постійного вдосконалення системи роботи з розвитку творчих здібностей особистості в процесі навчально-творчої діяльності, уведення в систему роботи здоров'язбережувальних технологій, навчання дітей основам збереження власного здоров'я та здоров'я оточуючих, реалізації програм валеологічного спрямування. В кінці семінару було підведено підсумки роботи та розроблено рекомендації для педагогічних колективів району. Саме такий зміст та форми роботи дали можливість заступникам директорів шкіл визначити єдині підходи щодо формування навичок та фундаментальних екологічних знань в учнів: здійснювати екологічну освіту як самостійний елемент загальної системи освіти через базові дисципліни та виконання інтегративної ролі у всій системі освіти. Робота семінару зорієнтувала заступників директорів з НВР на реалізацію стратегічних напрямків екологічної освіти та планування її змісту і вибудови структури. |